Nov 2, 2010

L.E.G.A


Woooow~~
Istilah lega nie bila kita dah rasa tenang buat sesuatu benda..mcm aku nih rasa mcm lega sbb dah xtension agi..aku baru balik dari MINES ngan kengkawan ku iaitu my rumateku Hani, nagn tipot, jijah n kak sam~ Thanks kauorg sudi melayan aku nih n kuar bersama cukup best~~ Aku pergi berkaroake walaupun suara xsesedap mane pun nak bernyayi tapi dah dapat melepaskan ape yang terkandung di dalam otak ini..raga kelegaan sangat..xterasa ade bebanan agi~~ Bagi aku mls dh nak fikir hal2 remeh yang menjadi masalah buat aku..sekarang aku nak hidup bersama kawan2 agi bagus dari bersama kekasih yang akan selalu berantakan dan menyedihkan~~


Bersama jijah putih yang tersayang~~

 Ermm..maaf la kepada kawan2 yang lain lupa nak ambik gmbr bersama..tadi tepon aku low bateri n kong tgh jln sbb luper nak cas..ehehehe..nie ngn jijah putih pun sempat ambik gmbr masa tunggu bas sebelum g..kami g kul 2 lebih agi tapi masa nie baru balik dekat kul 10 mlm kot..lama giler kuar mcm dah habis satu MInes duk pusing2..hahahaha~ beginilah jika jarang2 kuar kan..ku gembira sesangat,...
Thanks to all my friend..~~=))

Aku juga sempat mencuci gambar bersama rumate..aku cuci gambar my beloved umi n abah~~ ini kerana xnak bazir frem yang dah ada..baik aku letak gambar ibubapa aku dari org lain kan?..ehehehehhe~~


Inielah gmbr my beloved umi n abahku yang menjadi pujaan hatiku~


Tapi de gak gmbr lain sbnrnyer tapi biarlah rahsia hanya seseorang yang mengetahuinyer..uHuhuhu~~ Malam nie terasa nak tidur awl je mklum la penat la konon..dah la xstart study agi..pepe pun esok la start study yer kawan2.. sebelum terlupa Gud Luck kawan2~~ :-*

2 comments:

  1. sampaikan lah salam cintaku padanyaaa~~ hahahaha heboh betoi

    ReplyDelete
  2. memang heboh pun~
    bagus mate boleh dipertingkatkan lagi nmpknyer~
    hahahaha~

    ReplyDelete