Nov 3, 2010

Bor!Nk~

Ini myrumate : Hani nabilia~~ Tapi bila gabung ngn aku akn jadi Honey bee~~


Aku keboringan duk di bilik ini..baru rasanyer hampir 3 jam rumate ku pulang~~ Laju jer dengar exam 5hb batal terus cabut balik..ermm..klu la aku rumah dekat mau jua aku pulang~~Hehehehe..sekarang nie hanya rumate aku je tempat aku gtau pepe~~ Dah duk sebilik banyak la berkongsi cerita, perasaan n bla bla bla~~ Banyak sangat smpai xterkata..pepe pun thanks mate sudi dgr ape yang aku cerita~~ Nie die dh xde bosan la aku duk sekor bilik hnya duk mengadap labtop jer~~ Ermmm..inilah diriku sebenarnya yang amat kesunyian~~ Ku pasrah dan redha dengan segalanya yang telah berlaku walaupun mungkin ini adalah kesalahan aku sendiri~~ Sebenarnya bagus ada blog ni sbb tempat untuk aku luahkan perasaan..xde orang baca pun tapi klu ada yang terbaca tuh biar la~~ Aku xkisah pun..memang jenis aku suka mengarang n tulis ape yang aku rasa~~

2 comments: