Nov 2, 2010

bila kitew berperasaan~~

Perasaan nie memang sukar untuk kita luahkan mahupun buktikan melalui kata-kata semata-mata..
setiap orang dianugerahkan hati n perasaan yang tidak ternilai harganya...

bila tngok gambar nie macam biasa jer tapi sebanarnya banyak maksud tersirat yang akan seseorang yang memahami akan tahu menilai seseorang itu..kadangkala kita lupa yang perasaan nie hanya satu perasaan yang xterbatas yang mampu kita gunakan untuk menyukai sape2..tapi bagi aku tidak sama sekali..aku susah untuk sayangi orang mahupun membencikan seseorang itu..memang la aku nie jenis yang keras kepala dan bercakap ikut sedap mulut tapi aku pun berhati lembut dan terlalu sensitif..hanya orang yang mampu memahami aku sahaja dapat hidup dengan aku~


STILL LOVE YOU?
itulah pertanyaan yang sering kali aku bertanyakan untuk diri aku..aku pun xtau macam mane nak kaitan ape yang aku rasa...memang aku akui yang aku masih lagi sayang kpdnyer..kenangan tu yang membuat kita sayang tapi untuk kembali sukar sebab bagi aku susah untuk aku terima ape yang telah berlaku..aku suka mengungkit kembali..aku pun kadang2 xfaham perasaan aku nie mcm mne..bagi aku sekarang nie aku teruskan kehidupan aku sekarang mcm nie..aku malas nak fikir panjang sebab menganggu pembelajaran aku..aku xnak gara-gara perasaan study aku terjejas.



inilah kenangan aku ngan MOhd Redhuan masa kat airport Bintulu..memang kenangan tu tetap kenangan..aku akui yang die banyak suppot aku dan banyak tolong aku..tapi kerana ketidak sefahaman yang tidak dapat aku elak terpaksa la stop hubungan nie..aku xtau salah sape tapi biar la tuhan je yang tahu diantara kami nie apakah semua ade hikmah yang berlaku..soal jodoh pertemuan nie semua ketentuan tuhan..kita mampu berserah..aku harap die mampu hidup bahagia tanpa aku disisinya..aku tidak pernah menyesal kenal die dan berdendam berpisah dengan die..ini satu ketentuan walaupun nampak ini adalah satu masalah yang manusia sendiri buat..
jadi, aku harus mulakan hidup baru tanpa teman yang mampu memahami aku seperti die dulu..aku harus meneruskan hubungan nie dengan ape yang aku ada sekarang..pepe pun di sini, kalau la die baca blog aku aku nak die tahu yang aku tidak membenci dan berdendam pun dengan die..aku nak berterima kasih sgt2 kat die sbb baik dengan aku n atas segalanya..Aku harap kau bahagia~

No comments:

Post a Comment